Witte vleugels zwarte vleugels (e-Book)

Prijs € 7,99

Sue Monk Kidd

EPUB met digitaal watermerk | November 2014 |

Een juweel van een boek!' Oprah WinfreyCharleston, South Carolina, begin 19e eeuw Voor haar elfde verjaardag krijgt Sarah het tienjarige slavenmeisje Hetty 'Handful' cadeau. Er ontstaat een gecompliceerde maar hechte vriendschap, die hun levens zal beïnvloeden. Gedurende vijfendertig jaar worden de meisjes gevolgd op hun levensweg. Ze worden geconfronteerd met verdriet, hoop, geschonden vertrouwen, onbeantwoorde liefde en haat. Hetty weet haar kracht en levenslust te behouden, terwijl Sarah de moed vindt om zich samen met haar jongere zus Angelina in te zetten voor de afschaffing van de slavernij en de rechten van de vrouw.'Door deze sterke vrouwen een een stem te geven wordt wederom duidelijk waarom we die dramatische tijd en die gebeurtenissen nooit mogen vergeten.' Washington PostSue Monk Kidd (1948) is de internationale bestsellerauteur van Ver van huis (The Secret Life of Bees) verfilmd met onder andere Dakota Fanning, Queen Latifah, Jennifer Hudson en Alicia Keyes en Eilandgeheimen. Ze woont in Florida.Witte vleugels zwarte vleugels is geselecteerd door Oprah Winfrey voor haar Oprah's Book Club. De filmrechten zijn gekocht door Harpo Films, de filmmaatschappij van Oprah Winfrey.'Een bijzonder indrukwekkend verhaal over slavernij en een gecompliceerde vriendschap.' The Star'Kidd heeft een schitterend boek geschreven over de ontzagwekkende moed van de Amerikaanse slaven. Het is een meedogenloos betoog over de slavenwonden die tot op de dag van vandaag nog steeds bloeden.' USA Today

Sue Monk Kidd
The House of Books
9789044344974
November 2014
1023463 bytes
438

Een juweel van een boek!' Oprah Winfrey

Charleston, South Carolina, begin 19e eeuw Voor haar elfde verjaardag krijgt Sarah het tienjarige slavenmeisje Hetty 'Handful' cadeau. Er ontstaat een gecompliceerde maar hechte vriendschap, die hun levens zal beïnvloeden. Gedurende vijfendertig jaar worden de meisjes gevolgd op hun levensweg. Ze worden geconfronteerd met verdriet, hoop, geschonden vertrouwen, onbeantwoorde liefde en haat. Hetty weet haar kracht en levenslust te behouden, terwijl Sarah de moed vindt om zich samen met haar jongere zus Angelina in te zetten voor de afschaffing van de slavernij en de rechten van de vrouw.

'Door deze sterke vrouwen een een stem te geven wordt wederom duidelijk waarom we die dramatische tijd en die gebeurtenissen nooit mogen vergeten.' Washington Post

Sue Monk Kidd (1948) is de internationale bestsellerauteur van Ver van huis (The Secret Life of Bees) verfilmd met onder andere Dakota Fanning, Queen Latifah, Jennifer Hudson en Alicia Keyes en Eilandgeheimen. Ze woont in Florida.

Witte vleugels zwarte vleugels is geselecteerd door Oprah Winfrey voor haar Oprah's Book Club. De filmrechten zijn gekocht door Harpo Films, de filmmaatschappij van Oprah Winfrey.

'Een bijzonder indrukwekkend verhaal over slavernij en een gecompliceerde vriendschap.' The Star

'Kidd heeft een schitterend boek geschreven over de ontzagwekkende moed van de