Verdorven (e-Book)

Prijs € 9,99
Deze titel komt in aanmerking voor

Ellen G.

EPUB met digitaal watermerk | Juli 2013 |

In winters Berlijn vindt een reeks bizarre moorden plaats. De Mordkommission komt geen stap verder en roept ten einde raad de hulp in van haar voormalige hoofdcommissaris Wolfgang. Die heeft zojuist zijn eerste klus als privédetective geaccepteerd, maar raakt zo geïntrigeerd door de verminkte lijken, verdwenen lichaamsdelen en onbegrijpelijke hints dat hij ook deze opdracht aanneemt. Het is de start van een zoektocht die hem naar Lissabon brengt. Wanneer hij tijdens zijn onderzoek wordt bedreigd, en het daar niet bij blijft, weet hij dat hij continu over zijn schouder zal moeten kijken. Terwijl sneeuw het Berlijnse openbare leven lamlegt, graaft Wolfgang dieper, niet wetend dat de verdorvenheid van de menselijke geest zelfs hem nog zal choqueren. En op de achtergrond is daar Julia, de vrouw van zijn leven, die hem voor een onmogelijke keuze stelt. De Nederlandse Ellen G.(erretzen) woont en schrijft afwisselend in Amsterdam, Spanje en Berlijn, haar favoriete locaties zowel in het echte leven als in haar romans. Eerder verschenen van haar Bloedbruiloft en Schaduwspel, twee spannende en passionele thrillers.

Ellen G.
Manteau
9789460413124
Juli 2013
909081 bytes
370

15-jan-2014

Ingrid Poisson

niet slecht

Verdorven was het eerste boek dat ik van deze auteur las. Misschien was mijn verwachting iets te hoog, maar na een redelijk goed 2/3e boek begon mijn aandacht toch wel wat te verminderen. Het boek is een derde deel in een serie, maar je kan zonder probleem volgen. Het verhaal is goed uitgewerkt en de combinatie politiethriller-seriemoordenaar werkt zoals altijd. De psyche van een mens blijkt een onuitputtelijke bron om uit te spitten. Al met al toch een goed boek dat me aanspoort de 2 vorige te lezen.

Ellen G.
Manteau
9789460413124