Vallen (e-Book)

voor je het weet ben je verliefd...

Prijs € 7,99

Jackie van Laren

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2016 |

Gebaseerd op 2 beoordelingen

Een roman om verliefd op te worden!Liefde, glamour en rock ’n roll De jonge journaliste Anne Miller werkt voor een blad dat op de rand van de schandaaljournalistiek balanceert en is verloofd met de keurige Ian. Tijdens een interview met Rory Maquary, leadzanger van een wereldberoemde rockband, gelauwerd acteur en beruchte Hollywood Bad Boy, blijkt Anne een onverwachte klik te hebben met zijn driejarige zoontje. Het jongetje heeft het moeilijk sinds zijn moeder met de noorderzon vertrok en kan wel wat extra aandacht gebruiken. In een opwelling doet Rory Anne een aanbod dat ze niet kan weigeren: als ze drie weken meegaat met de Amerikaanse tournee van zijn band en op zijn zoontje past, mag ze een exclusief diepteartikel over de band schrijven. Anne pakt zonder aarzelen haar tas en gaat. Ze houdt zichzelf voor dat ze het doet voor haar carrière en voor het kind. Maar bijna tegen wil en dank vallen Anne en Rory voor elkaar. De gevolgen zijn niet te overzien…Bloggers over Vallen‘De originele manier van brengen, de pittige manier van schrijven van Jackie van Laren, het stukje spot en zelfreflectie maken dit boek heerlijk om te lezen!’ Meerdansandra.nl ‘Een heerlijke roman bomvol geweldige karakters en de nodige dosis humor!’ Kwanteinwonderland.com ‘Ik denk dat Vallen een regelrechte zomerhit gaat worden.’ Christinabrouwers.wordpress.com

Jackie van Laren
Boekerij
9789402306798
Mei 2016
350736 bytes
384

Een roman om verliefd op te worden!

Liefde, glamour en rock ’n roll
De jonge journaliste Anne Miller werkt voor een blad dat op de rand van de schandaaljournalistiek balanceert en is verloofd met de keurige Ian. Tijdens een interview met Rory Maquary, leadzanger van een wereldberoemde rockband, gelauwerd acteur en beruchte Hollywood Bad Boy, blijkt Anne een onverwachte klik te hebben met zijn driejarige zoontje.

Het jongetje heeft het moeilijk sinds zijn moeder met de noorderzon vertrok en kan wel wat extra aandacht gebruiken. In een opwelling doet Rory Anne een aanbod dat ze niet kan weigeren: als ze drie weken meegaat met de Amerikaanse tournee van zijn band en op zijn zoontje past, mag ze een exclusief diepteartikel over de band schrijven. Anne pakt zonder aarzelen haar tas en gaat. Ze houdt zichzelf voor dat ze het doet voor haar carrière en voor het kind. Maar bijna tegen wil en dank vallen Anne en Rory voor elkaar. De gevolgen zijn niet te overzien…

Bloggers over Vallen

‘De originele manier van brengen, de pittige manier van schrijven van Jackie van Laren, het stukje spot en zelfreflectie maken dit boek heerlijk om te lezen!’ Meerdansandra.nl

‘Een heerlijke roman bomvol geweldige karakters en de nodige dosis humor!’ Kwanteinwonderland.com