Tachtig dagen geel (e-Book)

Prijs € 9,99

Niet beschikbaar

Vina Jackson

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2013 |

Gebaseerd op 33 beoordelingen

De nieuwe internationale erotische sensatie, waarvan al meer dan een miljoen exemplaren werden verkocht. Tachtig dagen geel is een spannende, verleidelijke, overrompelende liefdesgeschiedenis die je doet snakken naar meer. De gepassioneerde Summer zit gevangen in een relatie met een man die haar niet waardeert zoals zij is. Zij vindt bevrijding in haar viool, en brengt haar dagen door in de gangen van de Londense metro, zwevend op de tonen van Vivaldi en Mendelssohn. Wanneer haar onbetaalbare viool onherstelbaar beschadigd raakt, krijgt Summer een verrassend aanbod van Dominik, een hoogleraar die haar ooit hoorde spelen en onmiddellijk diep van haar onder de indruk was. Dominik is bereid haar een nieuwe viool te geven, als zij ermee instemt voor hem een privéconcert te geven. Summer gaat in op zijn verzoek. De twee voelen zich onweerstaanbaar tot elkaar aangetrokken en geven zich over aan een intense affaire, even onvoorspelbaar als spannend. Voor Summer is het een kans om eindelijk haar lang verborgen donkere kant te onthullen, maar ze zal ook spoedig ervaren dat genot nooit ver weg is van pijn. En kan een relatie die is geboren uit zon allesverterende passie standhouden? Vina Jackson is het pseudoniem van twee bekende schrijvers, die voor het eerst, en anoniem, samenwerken. De een is een succesvol auteur, de ander een schrijver die ook werkzaam is in de Londense City. Lezersreacties: `Ik was verslaafd vanaf het begin van het eerste boek tot het einde van het derde boek. Lastig om weg te leggen, gewoon briljant. `Je moet gewoon alle drie de boeken lezen. Ik ben nu verslaafd aan deze auteur. `Een duister erotisch verhaal over overheersing en onderwerping.

Vina Jackson
Prometheus
9789044624618