Prijs € 9,99
Download direct dit e-Book
Deze titel komt in aanmerking voor

Manu Joseph

EPUB met digitaal watermerk | Januari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Het onzichtbare geluk van andere mensen is een ontroerende, zwartkomische vertelling op de dunne scheidslijn tussen waan en werkelijkheid. Wanneer de zeventienjarige Unni zich van het leven berooft door van het dak te springen, gaat zijn vader Ousep op zoek naar een verklaring. Waarom kiest een mooie, intelligente jongen met een groot talent voor striptekenen voor zon stap? Ousep, die twee sigaretten tegelijk rookt omdat drie gewoon te veel is, zoekt klasgenoten van Unni op en vraagt ze naar zijn zoon, wat ze van hem vonden en hoe ze zijn daad verklaren. De zoektocht levert niets op, tot er drie jaar na Unnis dood een pakketje arriveert met een raadselachtige strip die hij op de dag van zijn sprong verstuurde. `Manu Joseph is briljant. BBC RADIO 4 `Buitengewoon grappig, vindingrijk en teder. STARRED REVIEW, KIRKUS REVIEWS `Een nieuwe, vlammende stem. VOGUE Manu Joseph (1974) woont in New Delhi. Hij imponeerde met zijn debuutroman Slimme mannen (Serious Men), die bekroond werd met de PEN/Open Book Award en de Hindu Best Fiction Award. De roman stond daarnaast op de shortlist van drie voorname prijzen, waaronder de Bollinger Everyman Wodehouse Prize voor de beste komische roman. Hij is columnist voor International Herald Tribune.

Manu Joseph
Podium
9789057595912