Prijs € 9,95
Download direct dit e-Book
Deze titel komt in aanmerking voor

Maria Genova

EPUB | Maart 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Man is stoer, vrouw is hoer leest als een spannende roman, maar is gebaseerd op een gruwelijke werkelijkheid. Een onthullend boek over wat zich achter de ramen in de hoerenbuurten afspeelt, hoe loverboys jonge vrouwen inpalmen, hoe mooie meisjes als vee worden verhandeld en hoe machteloos de politie meestal is. Leest als een spannende roman, helaas is het allemaal waar gebeurd Maria Genova Man is stoer, vrouw is hoer 12 jaar getrouwd met een loverboy Anna droomt ervan filmster te worden. Ze weet nog niet dat haar eigen leven op een zeer dramatische film gaat lijken als ze in handen van een loverboy valt. Waarom blijft een vrouw bij een man die haar verkracht en mishandelt? Hij heeft me al een paar keer bedreigd: Denk erom: als je me verlaat, maak ik je koud. Niemand gaat je zoeken. Ik kan het bijna niet geloven dat ik zijn bezit ben. Man is stoer, vrouw is hoer leest als een spannende roman, maar is gebaseerd op een gruwelijke werkelijkheid. Een onthullend boek over wat zich achter de ramen in de hoerenbuurten afspeelt, hoe loverboys jonge vrouwen inpalmen, hoe mooie meisjes als vee worden verhandeld en hoe machteloos de politie meestal is.

Maria Genova
PixelPerfect Publications
9789078124887