de impact van het hoogst onwaarschijnlijke

Prijs € 21,99

Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Actie: Geen verzendkosten!

Nassim Nicholas Taleb

Paperback | Juni 2012 |

Tweede editie inclusief postscript essay 'Over robuustheid'. In deze spannende internationale bestseller verklaart Nassim Nicholas Taleb alles wat we weten over wat we niet weten. De Zwarte Zwaan zal de manier waarop je naar de wereld kijkt veranderen. Het leert voorspellingen en advies te relativeren (en vaak te negeren), kritisch te denken en klaar te staan om snel te handelen. 'Kan zeker aanspraak maken op het predicaat moderne klassieker.' - NRC Handelsblad 'Prachtig boek.' - Het Financieele Dagblad '... het beste financiële boek van deze eeuw.' - Michael Kraland in Quote 'Een diepgaand intelligent en provocerend boek.' - The Economist 'Meeslepend.' - Financial Times 'Duizelingwekkend ... een meesterwerk' - Chris Anderson, auteur van The Long Tail Na een carrière op Wall Street als succesvol handelaar, doet Nassim Nicholas Taleb het nu rustiger aan als filosoof, flaneur, essayist en distinguished professor aan New York University. Van hem verschenen tevens bij Nieuwezijds Het bed van Procrustes en Misleid door toeval.

Nassim Nicholas Taleb
Nieuwezijds b.v., Uitgeverij
9789057123672