Prijs € 6,99
Download direct dit e-Book
Deze titel komt in aanmerking voor

Ingrid Hageman-Veraart

EPUB met digitaal watermerk | Juli 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Al haar hele leven voelt Isa Catelijn dat ze anders is dan de rest. Dan komt ze er gaandeweg achter dat haar wortels niet in deze wereld liggen, maar elders: in Valemya. Meneer Kremije, een elf, voert haar mee door een poort naar zijn wereld. Valemya lijkt vredig, maar schijn bedriegt. Daar komt Cat op gruwelijke wijze achter, als de heksenmeester Ruscan beweert dat ze een zeer sterke magie bezit. Ongeoefend in haar pas ontdekte magische gaven, moet ze al snel allerlei gevaren trotseren. Intussen worstelt ze met haar gevoelens voor haar beste vriend Mike en de mooie elf Malio. Mike blijkt al jaren verliefd op haar te zijn, maar Cat ziet hem vooral als haar beste maatje. Daarentegen is Malio een persoon die bepaalde gevoelens bij haar losmaakt, maar die tegelijkertijd onbereikbaar voor haar is. Of toch niet? Terwijl de problemen zich opstapelen rond de poorten en haar gevoelens, en ze haar magie onder controle probeert te krijgen, wordt het Cat duidelijk dat ze snel keuzes moet maken. Anders zou het wel eens te laat kunnen zijn voor haar... en de wereld. Over de auteur: Ingrid Hageman-Veraart (1971) heeft vele passies waaronder taekwondo, lezen, muziek luisteren, films kijken en het bezoeken van fantasy fairs, concerten en theaters. Muziek is een grote inspiratiebron voor haar. In 2010 is ze begonnen met het schrijven van de "Valemya"-trilogie. "De poorten naar Valemya" is het eerste deel uit deze spannende reeks.

Ingrid Hageman-Veraart
Zilverbron
9789463082976