De gouvernante - Highland Hall 1 / 1 (e-Book)

Prijs € 0,00

Carrie Turansky

EPUB met digitaal watermerk | Augustus 2014 |

Voor de liefhebbers van Downton Abbey: maak kennis met de gouvernante van Highland Hall. Engeland, 1911. De 27-jarige Julia Foster keert met haar ouders terug uit India wanneer haar vader ernstig ziek wordt. Eenmaal weer thuis neemt Julia een baan aan als gouvernante op het landgoed Highland Hall om haar ouders te ondersteunen. Daar krijgt ze te stellen met vier verwende en ongemanierde kinderen. In de financieel zware tijden moet de heer van Highland Hall, weduwnaar Sir William Ramsey, alles uit de kast halen om het landgoed te redden van de ondergang. Het laatste wat hij nodig heeft is een gouvernante die het hele huishouden onder handen neemt. Tot hij inziet dat Julia s hervormingen wel eens de redding van Highland Hall kunnen betekenen. Carrie Turansky is net als haar lezers helemaal weg van het Britse kostuumdrama Downton Abbey. Na een bezoek aan Engeland wilde ze niets liever dan zelf een verhaal schrijven dat zich afspeelt op een van die prachtige landgoederen uit de Edwardiaanse periode. Het resultaat is de serie Highland Hall, voor iedereen die maar geen genoeg krijgt van kostuumdrama s.

Carrie Turansky
Voorhoeve
9789029723206