De geheimzinnige tuin (e-Book)

Een eeuwenoud Engels landgoed herbergt een prachtige tuin, een zeldzame bloem – en een mysterie...

Prijs € 7,99

Sarah Jio

EPUB met digitaal watermerk | Maart 2017 |

Gebaseerd op 933 beoordelingen

Van Sarah Jio’s debuut Die avond aan het meer zijn ruim 8000 exemplaren verkocht en het verscheen als Libelle-bookazine Aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog bloeit in het geheim het laatste exemplaar van een bijzondere boom, verborgen op een Engels landgoed. De boom, een camelia met de naam Middlebury Pink, is veel geld waard. De Amerikaanse amateurbiologe Flora wordt door een internationale bende ingehuurd om in het landgoed te infiltreren en de boom te vinden. Haar zoektocht brengt haar totaal onverwacht een nieuwe liefde, maar haar prille geluk wordt overschaduwd door de ontdekking van een aantal gruwelijke misdaden. Meer dan een halve eeuw later neemt tuinarchitect Addison haar intrek in het landhuis, dat nu eigendom is van de familie van haar echtgenoot Rex. De gedeelde liefde voor mysteries wordt aangewakkerd door de vondst van een oud notitieboekje van de tuinman, en een geheimzinnige tuin. Maar de pagina’s van het notitieboekje wijzen op duistere zaken, die ooit op ingenieuze wijze verhuld werden. Het gevaar waar Flora destijds tegenover stond blijkt nog zeer sterk aanwezig – zal Addison haar lot delen?De pers over de boeken van Sarah Jio‘Een fascinerend verhaal over liefde, verlies, schuld en vergeving.’ Publishers Weekly‘Dit spannende verhaal doet veel denken aan de stijl van de populaire auteur Nicholas Sparks.’ NBD Biblion ‘Een betoverend verhaal.’ Kirkus Reviews

Sarah Jio
Boekerij
9789402308334
Maart 2017
1660499 bytes

Van Sarah Jio’s debuut Die avond aan het meer zijn ruim 8000 exemplaren verkocht en het verscheen als Libelle-bookazine

Aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog bloeit in het geheim het laatste exemplaar van een bijzondere boom, verborgen op een Engels landgoed. De boom, een camelia met de naam Middlebury Pink, is veel geld waard. De Amerikaanse amateurbiologe Flora wordt door een internationale bende ingehuurd om in het landgoed te infiltreren en de boom te vinden. Haar zoektocht brengt haar totaal onverwacht een nieuwe liefde, maar haar prille geluk wordt overschaduwd door de ontdekking van een aantal gruwelijke misdaden.

Meer dan een halve eeuw later neemt tuinarchitect Addison haar intrek in het landhuis, dat nu eigendom is van de familie van haar echtgenoot Rex. De gedeelde liefde voor mysteries wordt aangewakkerd door de vondst van een oud notitieboekje van de tuinman, en een geheimzinnige tuin. Maar de pagina’s van het notitieboekje wijzen op duistere zaken, die ooit op ingenieuze wijze verhuld werden. Het gevaar waar Flora destijds tegenover stond blijkt nog zeer sterk aanwezig – zal Addison haar lot delen?

De pers over de boeken van Sarah Jio

‘Een fascinerend verhaal over liefde, verlies, schuld en vergeving.’ Publishers Weekly

‘Dit spannende verhaal doet veel denken aan de stijl van de populaire auteur Nicholas Sparks.’ NBD Biblion