130 miniquiltblokken

een verzameling prachtige patchworkblokken van kant-en-klare stofpakketjes

Prijs € 14,99

Uitverkocht

Susan Briscoe

Hardback | September 2011 |

- Dit boek bevat een verzameling prachtige patchwork- en quiltontwerpen, waaronder traditionele favorieten en gloednieuwe ideeën, ondergebracht in thematische hoofdstukken.- De quiltblokken zijn speciaal ontworpen om goed uit te komen op kleiner formaat. Ze zijn geschikt voor quiltwerkstukken zoals tasjes, kussens en pannenlappen en zullen ook de kleinste ruimtes opfleuren.- Bij elk blok horen een volledige kniplijst en naai-instructies. Ook vindt u tips voor combinaties met andere blokken en ideeën om een blokontwerp aan te passen of te verfraaien. Verspreid door het boek vindt u inspirerende werkstukken om u op gang te helpen.Susan Briscoe is textielontwerpster en een bekend auteur. Na haar opleiding in kunst en design heeft ze breipatronen ontworpen. Haar interesse in patchwork werd gewekt in Japan, waar ze traditioneel textiel, kimono-ontwerpen en kleermakerstechnieken heeft bestudeerd. Ze geeft creatieve textielworkshops en exposeert haar werk op quilt- en textieltentoonstellingen in Groot-Brittannië en daarbuiten.

Susan Briscoe
Veltman Uitgevers B.V.
9789048304462
Bindwijze
Hardback
September 2011
Categorie
Algemeen
Aantal Pagina's
127

- Dit boek bevat een verzameling prachtige patchwork- en quiltontwerpen, waaronder traditionele favorieten en gloednieuwe ideeën, ondergebracht in thematische hoofdstukken.

- De quiltblokken zijn speciaal ontworpen om goed uit te komen op kleiner formaat. Ze zijn geschikt voor quiltwerkstukken zoals tasjes, kussens en pannenlappen en zullen ook de kleinste ruimtes opfleuren.

- Bij elk blok horen een volledige kniplijst en naai-instructies. Ook vindt u tips voor combinaties met andere blokken en ideeën om een blokontwerp aan te passen of te verfraaien. Verspreid door het boek vindt u inspirerende werkstukken om u op gang te helpen.

Susan Briscoe is textielontwerpster en een bekend auteur. Na haar opleiding in kunst en design heeft ze breipatronen ontworpen. Haar interesse in patchwork werd gewekt in Japan, waar ze traditioneel textiel, kimono-ontwerpen en kleermakerstechnieken heeft bestudeerd. Ze geeft creatieve textielworkshops en exposeert haar werk op quilt- en textieltentoonstellingen in Groot-Brittannië en daarbuiten.

Susan Briscoe
Veltman Uitgevers B.V.
9789048304462